"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki dakwa jadi mangsa cabul ibu kandung

KOSMO!
Farias menutupi badannya dengan selimut ketika diiringi Quantell. - Facebook
WASHINGTON – Seorang lelaki yang ditemui selepas dilaporkan hilang oleh ibunya lapan tahun lalu mendakwa bahawa dia dikurung oleh wanita itu di rumah mereka.

Mangsa berkata, ibunya turut memberi dadah dan menderanya secara seksual selama tempoh itu.

Portal berita MailOnline melaporkan penemuan Rudy Farias, 25, dalam keadaan kusut masai di luar sebuah gereja di Houston, Texas pada minggu lalu. 

Ibunya, Janie Santana berkata, adalah satu keajaiban apabila anak lelakinya yang hilang ditemui semula tetapi memberitahu bahawa dia ‘tidak boleh bercakap’.

Ibunya, Janie Santana berkata, adalah satu keajaiban apabila anak lelakinya yang hilang ditemui semula tetapi memberitahu bahawa dia ‘tidak boleh bercakap’.


Kes itu bertukar aneh apabila Farias menuduh ibunya menahan dirinya di rumah dengan dia diperlakukan, seperti hamba. Wanita itu dikatakan memberinya ubat khayal.

Janie melaporkan kehilangan Farias pada 2015 ketika mangsa berusia 17 tahun, tetapi jiran mereka mendakwa bahawa remaja lelaki itu tidak hilang dan kerap melihatnya di rumah. 

Semasa kehilangan Farias, ibunya memberitahu polis bahawa dia mengalami kemurungan dan gangguan stres pascatrauma (PTSD) sejak saudara lelakinya meninggal dunia dalam kemalangan motosikal pada 2011.

Bapa Farias yang merupakan seorang pegawai polis Houston, Rudolph Farias III meninggal dunia akibat bunuh diri pada 2014. 

Farias dan ibunya bertemu dengan polis Houston kelmarin. Bagaimanapun, Farias dilihat menyembunyikan mukanya di
dalam selimut ketika diiring keluar dari sebuah hotel oleh seorang kaunselor, Quanell X.

Quanell yang hadir semasa pertemuan dua beranak itu sebagai orang tengah antara keluarga dan polis berkata, Farias meminta untuk bercakap dengannya secara tertutup.

Farias mendakwa bahawa dia ditemui polis selepas mencuri kereta ibunya untuk melarikan diri. Quanell berkata, lelaki itu membawa kad kredit ibunya yang dikeluarkan dua tahun lalu.

“Jadi, jika dia hilang selama lapan tahun, bagaimana dia boleh membawa kad kredit itu di dalam poketnya?” kata Quanell sambil menambah bahawa kes itu masih dalam siasatan. – Agensi

Tiada ulasan: