"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hampir 20,000 hadir ceramah MB Perak di Titi Serong.


PARIT BUNTAR: Krisis perlembagaan yang berlaku di Perak sekarang menarik minat pelbagai pihak untuk memenuhi segenap inci dan sudut di Pusat Tarbiyah Titi Serong dengan kehadiran hampir 20,000 orang di sini malam tadi.

"Sebelum ini tidak pernah seramai itu yang hadir dan merupakan sejarah di tempat berkenaan" Jelas Ketua Kampung Jalan Pantai Tg. Piandang, En Jamaluddin.

Penceramah utama dalam program itu ialah YAB Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin dan Ahli Parlimen Machang , YB.Saifuddin Nasution.Selain itu turut memberikan ucapan ialah Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr. mujahid Yusuf Rawa, ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim, Pengerusi Kelab penyokong PAS Bagan Serai, En.Beh dan YDP Pas Kawasan Parit Buntar, Hj. Harun Hashim.


Tiada ulasan: