"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kepala Ikan Dan Otak Udang

Muramatsu

Rupanya demo yang UMNO buat semasa membantah tindakan ahli parlimen Australia itu diadakah depan restoran kari kepala ikan yang terkenal dibuka 24 jam. Pemilik restoran jenis ini biasanya ahli PRESMA. Buat persatuan di Malaysia, nak buka restoran jumpa menteri atau menteri besar, minta peluang. Inilah cara parasit.


Gambar-gambar dibawah jelas menunjukkan siapakah mereka ini. Kumpulan oportunis yang mengaku melayu. Ambil peluang ke atas hak istimewa orang melayu yang UMNO amalkan untuk kumpulan mereka.

Orang melayu jangan jadi orang yang mempunyai otak udang. Cukuplah apa yang Mahathir sebut melayu sebagai pemalas, genetik yang lemah, melayu mudah lupa dan berbagai-bagai lagi. Kita orang melayu tak perlu hidup bersama dengan kumpulan yang dominan ini, disebabkan hendak mempertahankan dominan itulah mereka hidup berkasta dan berdauri. Sebab otak udang, tamak haloba dan inginkan sangat nak jadi dominan maka negara asal nenek moyang mereka hancur lebur bergaduh sesama sendiri. Jangan biar kumpulan parasit ini berkembang apatah lagi mempunyai kuasa politik.

Perkerja pula diambil dari kumpulannya sahaja. Cuma baru-baru ini saja mereka kononnya buka peluang sehingga 25 000 orang berniaga di restoran pada orang tempatan. Sekarang perkerja di restoran milik parasit ini adalah 80% pekerja yang dibawa dari tanah air tempat asal nenek moyang mereka. Kalau 25 000 itu diganti oleh orang tempatan, adakah geng parasit ini akan balik ke tanah air nenek moyang mereka atau dapat IC untuk jadi ahli dan akan mengundi UMNO?.

Orang melayu yang rasa mempunyai tanah air dan nenek moyang di malaysia perlu mengenai betul-betul diri mereka. Jangan mudah terikut-ikut dengan dedalu yang mengaku melayu. Kes terbaru ialah setiausaha politik Mohamed Nor Yakob (kepala dedalu yang dilantik Mahathir dalam kabinet Malaysia) yang ditahan SPRM. Norza Zakaria juga dikeskan sedemikian rupa ketika berada di bawah kepala parasit ini.

Saya masih ingat, toke-toke restoran jenis parasit inilah yang berkata demo di kuala lumpur merugikan perniagaan mereka. Nah!!!!!!!!, demo ini pula diadakan betul-betul di depan restoran, tak rugikah? atau untungkah?.

Orang melayu perlu lihat dalam kaji asal usul nenek moyang serta tanah air nenek moyang sebelum mengaku melayu untuk berjuang mempertahankan hak istimewa orang melayu di Malaysia. Jangan biarkan kepada kumpulan parasit yang nenek moyangnya merempat di tanah air orang lain di merata dunia untuk menjaga hak-hak istimewa kita orang melayu. Jadilah sejarah bendahara celaka Mandalier sebagai pengajaran kepada kita.

muramatsu, UK

Tiada ulasan: