"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MARA tipu pelatih kejururawatan

MDEWA
Saya waris kepada seorang pelatih Kolej Kejururawatan MARA Kelantan ingin maklumkan bahawa seramai 30 pelatih kolej tersebut yang sepatutnya menjalani praktikal di Ulu Klang telah ditipu oleh pihak tertentu untuk dibawa ke Hulu Selangor untuk tujuan........

Pelatih tersebut yang ditukarkan tempat praktikal mereka dari Manik Urai secara tergesa-gesa ke Ulu Kelang . Mereka bertolak ke sana Hari Jumaat dan bermalam di sebuah hotel. Pagi tadi semasa bersiap untuk lapor diri mereka baru diberi tahu bahawa mereka akan dibawa ke Hulu Selangor untuk program khidmat masyarakat, budak-budak ini kena tipu idup-idup dek pihak terbabit.

Pihak tuan diharap selidik sikit hal ini.

Tiada ulasan: