"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib lantik ramai menteri senang atur

Afrar Yunus

Ramai menteri dan timbalan menteri dalam jamaah kabinet Najib Razak dilihat bukan mewakili suara rakyat.Mereka dilantik oleh Najib sebagai menteri dan timbalan menteri yang "senang diatur" (senator).Harus diingat tidak semua senator senang diatur.

Ramai yang menjangkakan 'senator-senator' Najib, selepas pelantikan, mereka akan kurang bekerja tetapi 'banyak sibuk' mencari pengaruh untuk terus kekal kejawatan masing-masing.

Tahniah
! Wang rakyat juga yang beres. Senang atur memudahkan perjalanan Najib.

Wakil rakyat Barisan Nasional yang menang dengan undi rakyat, "bo laku maa

Tiada ulasan: