"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cuba tenung gambar yang dikeluarkan oleh Bernama ini

Tranungkite
Bernama membuat petikan pada gambar ini : Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Jailani Johari (tiga, kiri) bersama calon Barisan Nasional (tiga, kanan) memesin rumput di Taska Kampung Orang Asli Kedaik sempena program gotong-royong bersama penduduk Kampung Kedaik.

Pertama lihat siling TASKA berkenaan. TASKA atau tumah hantu??

Kedua cuba lihat pendawaian elektrik, memang sah TASKA ini tak digunakan lebih daripada setahun.

Ketiga, kalau lihat rumputnya. Nanti PRU14 boleh datang mesin lagi dan ambil gambar lagi.

1 ulasan:

orgkampongok berkata...

Macam copy paste gambar tim.menteri..super impose...ntah lah, kot nak pablisiti murahan pancing ong kg