"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pengundi hantu punca 2 pengundi asal gagal buang undi

BUKIT MERTAJAM 7 MEI: Pengarah Strategi KEADILAN, Sim Tze Tzin mendedahkan kewujudan pengundi hantu di salah sebuah pusat pengundian dekat Bukit Mertajam pagi ini.
Tan Soo Eng merupakan pengundi sebenar
Tan Soo Eng merupakan pengundi sebenar
Menurut Ahli Parlimen Bayan Baru itu, dua kes pengundi hantu berjaya dikesan apabila dua pengundi asal Parlimen Permatang Pauh yang hadir untuk membuang undi gagal berbuat demikian selepas nama mereka didapati telah digunakan oleh individu yang tidak diketahui.

Faridah juga merupakan pengundi asalSehingga kini, kedua-dua pengundi asal masih menunggu peguam masing-masing bersama Ketua Biro Wanita Muda Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Ginie Lim dan Adun Kebun Bungah, Cheah Kah Peng.

Sementara itu, Pengarah Strategi AMK, Akmal Nasir memaklumkan, petugas KEADILAN akan menjalankan siasatan bagi mendapatkan pengesahan lanjut.

“Kita belum ada maklumat lanjut, dan kita memandang serius perkara ini. Petugas kita akan siasat perkara ini,” katanya kepada Keadilan Daily.
-keadilandaily-

Tiada ulasan: