"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PRK Permatang Pauh:Kecoh, Mahathir Mohammad Cedera Dipukul (Gambar&video)


PERMATANG PAUH: Hari ini berlangsungnya PRK Parlimen Permatang Pauh. Bermula pada jam 7.00 pagi para pengundi mula berkumpul di beberapa buah pusat pengundian seperti SK Seri Penanti, SMK Permatang Tok Kandu, SMK Guar Perahu dan beberapa lokasi lain.

Menurut laporan mStar online, pada jam 9.15 pagi berlaku sedikit ketegangan apabila Penyokong PKR dan BN mula berperang mulut dan semakin tegang setelah terdapat penyokong PKR membuat provokasi dengan membawa bungkusan seperti mayat diatas kereta.

Video suasana tegang, penyokong BN berperang mulut dengan penyokong PKR

Pada jam 12.58, Mahathir Mohammad yang merupakan seorang petugas media bagi KLXpress telah cedera selepas dipukul dalam kekecohan yang berlaku di SK Tanah Liat.


Bagaimanapun pada jam 1.00 tengah hari, Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) tiba di SK Tanah Liat untuk mengawal keadaan yang kecoh. — Siakapkeli.my
-mstar-

Tiada ulasan: