"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kerana selfie, peminat 'makan' siku Mike Tyson (video)


SEORANG peminat bekas peninju terkemuka, Mike Tyson disiku beberapa kali selepas beliau dirakam cuba memeluk ahli sukan kontroversi tersebut untuk tujuan selfie.

Melalui sebuah rakaman media sempena pertandingan tinju Floyd Mayweather-Manny Pacquiao minggu lepas, Tyson yang sebelum ini terkenal dengan sifat agresifnya di atas gelanggang menyiku peminat lelaki yang tiba-tiba datang memeluknya.

Menurut The West Australian, benar Mike Tyson sudah berubah selepas berlaku kes jenayah, bangkrap, kokain dan alkohol, namun dia juga seorang bekas peninju.

Video tersebut yang dimuatnaik ke laman YouTube menarik perhatian lebih 50,000 pelayar.

"Lelaki tersebut patut minta kebenaran sebelum peluk bekas peninju," kata Setgaurus.

"Jangan datang memeluk Mike Tyson dengan tiba-tiba," ujar Ramchandan.
-sinarharian-

Tiada ulasan: