"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nizar Akan Dapat Semula Perak


1-Perkara pertama yang menjadi petanda Ir Nizar akan mengambil balik Perak ialah keyakinan pada wadah perjuangan. Perjuangan beraspirasikan rakyat akan dapat balik ke tangan pemimpin rakyat.

2-Walau kes ini sudah berada di mahkamah tapi 
takdir Tuhan belum tentu lagi bak kata orang makanan dalam mulut pun boleh keluar!

3-Hujah dangkal Umno yang sedang bertongkat di dagu raja dan 
Umno tidak tahu mereka adalah batu api sehingga rakyat mencabar istana. Daulat tuanku!

4-Melihat kepada perubahan geraklaku rakyat melalui demonstrasi di Perak baru-baru ni boleh kita kata 
rakyat sebenarnya tidak takut tapi rakyat bertahan dengan iman dan minda.

5-Ir Nizar setahu pengetahuan saya, adalah 
pemimpin yang adil dan kita semestinya tidak taksub padanya tapi kita mesti memberi kepercayaan pimpinan Islam yang adil pada semua kaum.

6-
Mahkamah sedang diperhatikan semua. Adakah wujud "hero"baru dalam mewujudkan keadilan dalam kes di Perak? Kita doa sama-sama.

7-for me, Ir Nizar walau tidak sampai setahun di Perak,
 kerajaan Perak dilihat satelit pada kerajaan pimpinan Pas Kelantan.

8-Insyallah, kita akan mampu mengambil balik Perak!

prostrategik                                                                                                                                                                                                                                                                  
http://greenboc.blogspot.com/

Tiada ulasan: