"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno padam dua bulan lagi!

Kali terakhir Dewan Negeri Perak Darul Ridzuan bersidang ialah pada 13 Nov 2008.Mengikut undang tubuh negeri Perak, dewan hendaklah bersidang dalam masa setiap enam bulan. Ini bermakna, mahu tidak mahu, persidangan selanjutnya DUN Perak akan diadakan pada pertengahan bulan April akan datang.

Episod tersebut sangat menarik dan sangat dinantikan lantaran perkembangan kini sangat menekan kerajaan haram yang ada di Perak ini.

Dengan penggantungan MB Halam dan 6 badut Exconya itu , ditambah lagi 3 Adun Katak yang dianggap telah meletakan jawatan oleh yang Dipertua Dewan menjadikan BN/ Umno dengan 21 kerusi sahaja berbanding dengan 28 kerusi Pakatan Rakyat.

DUN Perak terpaksa dibubarkan , samada melalui usul oleh Pakatan Rakyat terhadap kerajaan yang ada ini atau melalui perkenan ke bawah Duli Tuanku Sultan.

 Sama-samalah kita tunggu riaksi BN/Umno selanjutnya.Doakan untuk kesejahteraan rakyat Perak seluruhnya ; mudah-mudahan kita semua akan terlepas dari angkara Umno yang durjana ini. Umno Perak sedang nazak kini. Dalam masa dua bulan lagi padamlah !                                                                                                                                                                                               
http://alhusseyn51.blogspot.com/

Tiada ulasan: