"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awas, musuh cuba menawan segala Bukit

Kita dikejutkan dengan serangan demi serangan ke atas Bukit-Bukit yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat. Mungkin mengambil sempena Bukit Uhud maka jika BN mahu memenangi semula negeri-negeri yang dirampas secara jantan oleh Pakatan Rakyat maka segala Bukit0Bukit tadi mesti ditawan semula. Kita sudah maklum, Bukit Gantang akan di adakan PRK, disusuli oleh Bukit Selambau, namun tetapi setakat ini masih belum berjaya dikuasai BN kerana ADUNnya seorang yang bermaruah walaupun bertanding atas tiket bebas semasa PRU ke 12. Terkini BN menyerang Bukit Lanjan, tak pasal-pasal Eli dimalukan, didesak letak segala jawatan setelah menelanjangkan segala maruah peribadi Eli secara yang sangat tidak bermoral. Nampaknya Bukit-Bukit lain yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat kena berwaspada, sebelum tidur cek dulu kemungkina wujunya kamera-kamera yang tak diundang dalam bilik tidur atau ada ternampak wayar pelik berjela ke luar.


Bukit-Bukit yang dikuasai PR,
Bukit Panau, Kelantan: YB ABDUL FATTAH BIN HAJI MAHMOOD (PAS)
Bukit Kayu Hitam, Kedah: YB CHE ON BIN YUSOF (PKR)
Bukit Lada, Kedah: YB AHMAD 'IZZAT BIN MOHAMAD SHAUKI (PAS)
Bukit Pinang, Kedah: YB MD ROHSIDI BIN HAJI OSMAN (PAS)
Anak Bukit, Kedah: YBAMIRUDDIN BIN HAMZAH (PAS)
Bukit Bintang: YB FONG KUI LUN (DAP)
Bukit Melawati, Selangor: YB MUTHIAH A/L MARIA PILLAY (PKR)
Bukit Antarabangsa, Selangor: YB MOHAMED AZMIN BIN ALI (PKR)
                                                                                                                                                                              http://pasbangi.blogspot.com/

Tiada ulasan: