"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PAS tolong Hamas, UMNO kuatkan mubaligh KRISTIAN!

Oleh dewa
Akhbar hari ini melaporkan 'kemuliaan' Najib dan UMNO yang berikrar akan memberi sokongan padu kepada sekolah mubaligh selepas berusaha gigih melumpuhkan sekolah agama (Islam) rakyat dengan pelbagai cara.

"BERITA HARIAN, 12 FEBRUARI 2009 - KUCHING: Datuk Seri Najib Tun Razak, berkata kerajaan sedia menambah peruntukan kewangan bagi pembangunan sekolah mubaligh di Sarawak dan Sabah. "

“Kalau Tuhan bagi rezeki, kita boleh tambah peruntukan,” katanya pada majlis penyampaian Bantuan Kewangan di Bawah Pakej Rangsangan Ekonomi Negara 2009 Bagi Sekolah Bantuan Kerajaan Mubaligh Sarawak dan Sabah di sini, hari ini. ""

Lawak betul, TAKKAN TUHAN TAK BAGI REZEKI KOT?!

Lawak betul UMNO ni. Sekolah Islam ditutup, sekolah missionary dan mubaligh pula yang ditaja.

HAMAS selaku kerajaan islam Palestin tidak diiktiraf UMNO tetapi Fatah nasionalis yang kalah pilihanraya pula jadi pujaan hati UMNO.

Cantiklah tu. Selepas ini, bila budak-budak Melayu dimurtadkan beramai-ramai oleh mubaligh, UMNO jangan lupa pula untuk menambah peruntukan kepada mubaligh Kristian.

Benarlah kata sahabat saya, UMNO dah jadi proksi Yahudi kedua selepas Singapura.

Syabas UMNO! Kepada Pakatan Rakyat, lawan tetap lawan!!

Habislah budak-budak Melayu murtad kalau kita biarkan UMNO ni. Ayuh, susun strategi jihad kita! Hidup suatu jihad"
                                                                                                                                                                           http://www.tranungkite.net/v8/index.php

Tiada ulasan: