"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

4 lelaki nafi sula kemaluan wanita dengan sebatang kayu

KLANG: Empat lelaki dihadapkan ke Mahkamah Sesyen, di sini atas tuduhan menyebabkan kecederaan parah terhadap seorang wanita dengan menusuk kemaluan mangsa dengan sebatang kayu, dalam semak dekat Bandar Putera di sini, pada Februari tahun lalu.

Tertuduh, Melvin Isaac Jude Thaddeus, 21, Y K Gahenjindran, 24, P Thubasshan, 22, dan P Aravinteram, 20, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan terhadap mereka dibacakan di hadapan Hakim Yong Zarida Sazali.

Mengikut pertuduhan, mereka melakukan perbuatan itu terhadap mangsa yang berusia 35 tahun di dalam semak di Jalan Kebun Nenas 2H/KS7, Bandar Putera, di sini antara jam 6.45 pagi dan 8.30 pagi, 11 Februari 2010.

Mereka didakwa mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun dan denda atau sebatan, jika sabit kesalahan.
-hmetro-

Tiada ulasan: