"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pesta Hina Islam Di Bumi Johor : Allah Turunkan Bala 50 000 Dipindahkan

ulitmayang

Gegak gempita, dengan diiringi hilai dan tawa berderai-derai umat UMNO di Tenang Johor menganjurkan Pesta Hina Islam, selama berlangsungnya kempen PRK N 05 DUN Tenang. Dengan moderator yang diketuai oleh TS Muhyidin Yassin dan dibantu oleh DS Chua Soi Lek, Islam dihina, islam dipijak, islam dipermain–mainkan semahu–mahunya. Menangis alim ulamak yang faham akan tuntutan agama.

Tetapi, ulamak–ulamak UMNO memimpin orkestra memainkan lagu–lagu rancak mengajak seluruh kaum kerabat dalam BN menghina Islam siang dan malam, 24 jam sehari selama 7 hari berkempen, malah sebelumnya lagi.


Kalau direnung dan dikaji serta diselidiki secara bertanggungjawab, berhemah dan penuh iman, adakah umat UMNO ini tidak takut, kalau–kalau Allah turunkan bala dalam masa terdekat, ekoran permainan ‘salam’ calon PAS Cik Gu Mala dengan mahram, secara segera.
Adakah mungkin, dengan jumlah pemindahan mangsa-mangsa banjir yang sudah melepasi 50,000 orang ini dalam satu hari adalah suatu bala, dimana turunnya bala ini tanpa memilih adakah terdapatnya orang–orang beriman di sesuatu tempat berkenaan?
 Banjir 

6 ulasan:

sue berkata...

banjir besar kat kedah tahun lalu x termasuk dalam katogeri BALA TUHAN gak ke.????????gunakan akal bila menulis.........jangan sampai ornng kata kita ....BODOH>>>>>>>

joecharlie berkata...

alahamdulilah 5 tahon sekali banjir besar di johor Kalau Kelantan tiap-tiap tahon maknanya tiap tahon ada Pesta Hina Islam Di Kelantan : Allah Turunkan Bala 50 000 Dipindahkan jugo ke???

Mohamadazhan.com berkata...

taubat lah siapa yang hina Islam...yang kita terus ada saham dlm mempertahankan kapiaq harbi

shila berkata...

Sian korang kan sue n joecharlie chaplin..ni mesti dok tgk tv3 n baca utusan meloya..tu yg jd geng katak bwh tempurung..try la bg klate highway n duit royalti minyak...insyaallah banjir mudah ditangani..johor duit melimpah ruah wat ape..??

TRANSFORMER berkata...

ALLAHHHHU AKHBARRR...

Memang payah kalau orang yg menggunakan KEPALA LUTUT memberikan komen....

Hai la nasibbb, meLAYUuu meLAYUUUUU

Unknown berkata...

UMNO PEROSAK AGAMA,BANGSA DAN NEGARA LEBIH 50 TAHUN..