"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Audit dah jangka banjir besar 2011 di Johor, Melaka, N9, Pahang TAPI?

amkns
Adakah kelemahan pemantauan kerja perlombongan pasir di Johor, Melaka, Negeri Sembilan dan Pahang memburukkan lagi banjir besar yang berlaku pada hujung Januari 2011 dan awal Februari 2011? Perkara ini didedahkan secara terperinci dalam Laporan Ketua Audit Negara 2009, TAPI tiada pihak yang ambil berat perkara ini terutama TV1, TV3, Utusan Malaysia dan Berita Harian.

Cuba baca balik Laporan Ketua Audit Negara 2009. Kalau dah malas sangat nak baca laporan Ketua Audit Negara yang berjela-jela tu, baca ringkasannya pada pautan di bawah ini:

Masalah Perlombongan Pasir dalam Laporan Ketua Audit Negara 2009 untuk Pahang diSINI

Masalah Perlombongan Pasir dalam Laporan Ketua Audit Negara 2009 untuk Johor di SINI

Masalah Perlombongan Pasir dalam Laporan Ketua Audit Negara 2009 untuk Melaka di SINI

Masalah Perlombongan Pasir dalam Laporan Ketua Audit Negara 2009 untuk Negeri Sembilan di SINI



Tiada ulasan: