"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gelombang Merah Ranap PAS Kelantan

mohdnoorawang
JANGAN MEMPERKECILKAN GELOMBANG MERAH. Tema yang dibawa oleh pemimpin UMNO Kelantan dan JPP Kelantan yang diketuai oleh Datuk Mustafa Muhamad, GELOMBANG MERAH 1 KELANTAN. Tujuan dan MISI untuk merampas Kelantan PRU13.

Sasarannya GELOMBANG MERAH(BN/UMNO/APCO)kepada kumpulan belia 400,000 kata Mustafa Muhamad.  Apa itu GELOMBANG MERAH?. Perlukah kerajaan PAS Kelantan takut kepada GELOMBANG MERAH?. Mustafa Muhamad akan dan telah gunakan wang ehsan berpuluh juta ringgit atas nama BANTUAN kepada rakyat Kelantan.

GELOMBANG MERAH yang ditaja oleh BN/UMNO/APCO bergerak dan berfungsi dengan jenama JPP atau JABATAN PEMBANGUNAN PERSEKUTUAN. Niat dan cara UMNO/APCO memang jahat dan penipu serta bergerak dengan cara PEROMPAK MODERN.

GELOMBANG MERAH boleh membawa bencana dan mengugat kerajaan PAS Kelantan. GELOMBANG MERAH bergerak dengan wang. Mungkin rakyat Kelantan termakan dengan sogokan wang dinamakan BANTUAN EHSAN.

Mungkin untuk merampas Kelantan dari PAS tidak berjaya. Itu teori politik, sebarang kemungkinan bakal terjadi jika kerajaan PAS Kelantan tidak abil peduli pergerakan GELOMBANG MERAH yang bakal dan telah melanda Kelantan.

Golongan belia di Kelantan akan bangkit melawan dan memberi undi "PROTES". Jika kerajaan PAS lalai dan tidak gerun gelombang merah akan berlaku dua kemungkinan.

Satu.  Jika undi pengundi belia dan bukan belia membuat undi protes secara senyap. Kerajaan PAS Kelantan tumbang oleh gejala gelombang merah yang bergerak secara sogokan wang atau wang ehsan.

Kedua . Jika pengundi belia dan pengundi veteran serta pengundi yang tidak tetap parti memberi undi kepada BN/UMNO/APCO akan berlaki tsunami politik. Kerajaan PAS Kelantan beroleh "SIMPLE MAJORITI" dalam dewan negeri Kelantan.

Untuk menghadapi situasi dan GELOMBANG MERAH Kerajaan PAS Kelantan dan ketua PAS Kelantan serta saf pimpinannya perlu meletakan CALUN YANG BETUL BERSIH DAN IKHLAS UNTUK BERKHIDMAT untuk rakyat.

Sekurang-kurangnya Ketua PAS Kelantan meletakkan calun baru atau muka baru terhadap 15 kerusi DUN. Wakil rakyat di DUN berkenaan ada kecemaran peribadi dan tidak berjiwa rakyat.

Harus ada perancangan untuk belia. Mungkin dengan kaedah gerak kerja pertanian, kerajaan PAS Kelantan tidak ketandusan idea. Hanya mungkin sibuk berceramah atau terlena sesaat diatas kerusi YB.

Akhirnya kami sebagai penyokong kerajaan PAS Kelantan ingin melihat PRU13 Kelantan gah dan kekal dibawah teraju " TOK GURU"

-tranungkite-

Tiada ulasan: