"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib, Siapa Politikkan Isu Ini?

addin_77 
Najib berkata operasi menyelamat pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir menerusi Ops Piramid, merupakan misi untuk kepentingan negara dan tiada unsur politik. Najib berkata kerajaan akan melakukan apa sahaja untuk membawa pulang rakyat Malaysia di Mesir, berikutan keadaan yang tidak menentu di negara berkenaan.


tu kamu yang kata,tetapi yang berlaku adalah sebaliknya. Cuba lihat gambar di atas, siap dengan ucapan terima kasih dari rakyat Malaysia yang tiba, terpaksa atau ikhlas ni... Dikhabarkan pesawat yang membawa kumpulan pertama rakyat Malaysia mendarat dahulu tetapi kerana menunggu VVIP(PM,TPM &dif2 jemputan) sampai terpaksalah mereka berada dalam pesawat lagi. Siaran langsung di tv pagi tadi tergendala beberapa kali untuk menunggu mereka sampai.

'Pemimpin didahulukan atau 'rakyat didahulukan' ni, selepas itu Najib pula berucap didepan rakyat Malaysia yang baru tiba, dengan keletihan dan pelbagai masalah mereka lalui sepanjang perjalanan kini mereka terpaksa pula mendengar ucapan Najib. Kalau aku berada tempat diaorang dah lama aku blah..

Tiada ulasan: