"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelajar mati jatuh bangunan sekolah

MELAKA: “Belikan saya keranda dan inilah sambutan terakhir Tahun Baru Cina.


ANAK panah menunjukkan lokasi Qian Chun (gambar kecil) terjatuh sebelum maut di SMK Seri Kota, Air Leleh semalam.
Demikian antara coretan terakhir yang ditulis oleh seorang pelajar perempuan, Sally Lee Qian Chun, 17, dalam laman sosial, Facebook miliknya sebelum dia maut dipercayai terjatuh dari tingkat dua, Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Seri Kota, Air Leleh di sini semalam.
Kejadian pukul 9.20 pagi itu dikatakan berlaku ketika pelajar tingkatan lima itu sedang mengikuti kelas mata pelajaran Kimia di Makmal Kimia yang terletak di tingkat satu.
Kejadian tersebut turut mengejutkan 906 pelajar warga SMK Seri Kota yang ketika itu sedang mengikuti aktiviti pembelajaran di kelas masing-masing.
-kosmo-

Tiada ulasan: