"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelajar Pasti berbangsa Sikh


Safarizal Saleh
DPP Negri Perak

12 Februari 2011 (IPOH) - Dewan Pemuda PAS Kawasan Ipoh Timur dan PAS Cawangan Taman Cempaka telah mengunjungi Pasti Bestari Taman Cempaka yang mempunyai seorang pelajar bukan beragama Islam iaitu Harwanjit Singh a/l Taranjit Singh.

Hanya Pasti Taman Cempaka di dalam Ipoh Timur hanya terdapat pelajar bukan beragama Islam yang telah turut serta menimba ilmu bersama pendidikan pra sekolah yang berteraskan Islam.

Pemuda PAS Ipoh Timur yang diketua oleh Ahmad Faisal Mohd Puait, Timbalan Ketua; Hamzi Arrazi, Bendahari serta beberapa pimpinan Pemuda dan Cawangan turut bersama melawat Pasti Bestari.

Bersempana Sambutan Tahun Baru Cina kali ini, turut diberikan buah limau kepada semua pelajar Pasti tersebut.



Tiada ulasan: