"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Nak tanam ke nak bakar ni’ – Netizen jejaki walaun terlampau

Harapandaily

Seorang penyokong tegar Pas yang lazim digelar walaun mengejutkan warga maya apabila memuat naik gambar edit menyerupai Perdana Menteri dalam kain kapan.

“Nak tanam ke nak bakar ni,” kata pengguna Facebook, Muhammad Hawari Zulkeply diikuti dengan emoji ketawa.

Tangkap layar komentar Hawari di hantaran Rosli Hassan itu serta wajahnya kini tular di media sosial.

Susulan itu, netizen cuba menjejak individu berkenaan secara lebih terperinci lagi.

Difahamkan, dia tinggal di Kampung Gong Rusila, Marang yang juga ‘kubu’ kuat Presiden Pas, Tan Sri Abdul Hadi Awang.

Sementara itu, menerusi video dimuat naik pengguna laman X, @BadBoy2662, Hawari dipercayai merupakan peniaga roti canai.

Rakaman video itu menunjukkan Hawari sedang mencanai dan memasak roti yang didakwa sedap di Marang.

“Salam Muhammad Hawari Zulkeply.

“Anda sudah dikesan. Harap kekal tenang di rumah.

“Semoga ada lah loyar Pas datang tolong sebab kes kau ni berat.

“Nak kesian pun tak boleh bro,” kata @BadBoy2662 lagi.

Tiada ulasan: