"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siti Nurhaliza cetus tanda tanya

Hmetro

Kuala Lumpur: Hantaran penyanyi, Datuk Seri Siti Nurhaliza di Instagram Story menuai pelbagai persoalan dan andaian daripada netizen mengenai hubungan rumah tangganya dengan suami, Datuk Seri Khalid Jiwa.

Antara hantaran itu adalah mengenai bagaimana layanan seorang suami kepada isteri, ujian terbesar isteri, dan enam alasan kenapa suami tidak boleh membentak isteri.

Hantaran-hantaran itu seterusnya menimbulkan persoalan dalam kalangan netizen terutamanya di platform media sosial X.

"Itulah. Tapi dia pun dah padam hantaran itu. Mungkin ada orang yang dia kenal sedang berhadapan dengan masalah rumah tangga. Jadi dia berkongsi hal itu. Semoga baik-baik sahaja untuk Siti Nurhaliza sekeluarga," tulis satu netizen.

"Selama kenal Siti Nurhaliza ini dari zaman tak ada media sosial sampai ada, hal-hal peribadi atau masalah tak pernah nampak pun dia kongsi sesuka hati.

"Nasib baik kita tak speku (spekulasi) apa-apa. Kekal tenang kalian. Insya-Allah semua baik-baik sahaja. Amin," tulis satu lagi pengguna X.

Tiada ulasan: