"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki maut kepala terhantuk batu

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang lelaki maut selepas terjatuh dari bukit sebelum kepalanya terhantuk batu di Kampung Chenulang, Kuala Krai.

Dalam kejadian 11.56 pagi tadi, mangsa 23 tahun itu dibawa ke Unit Forensik Hospital Sultan Ismail Petra untuk bedah siasat.

Pemangku Ketua Polis Kuala Krai, Kamarulzaman Harun berkata, sebelum kejadian, mangsa mengikut beberapa orang ke kebun untuk menebas.

Ketika sampai di atas bukit, katanya, mangsa bersandar di sebatang pokok, sebelum tiba-tiba terjatuh dan kepalanya terkena batu.

“Mayat dibawa ke Hospital Sultan Ismail Petra untuk bedah siasat. Hasil siasatan awal dan pemeriksaan pada badan mangsa tidak menemui sebarang unsur jenayah,” katanya menurut Harian Metro.

Beliau berkata, kes itu diklasifikasikan mati mengejut dan orang ramai dinasihatkan tidak membuat spekulasi atau menyebarkan berita tidak benar yang boleh menimbulkan kegusaran kepada masyarakat.

Tiada ulasan: