"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

ADUN PAKATAN RAKYAT DIPANGGIL POLIS

28 Adun Pakatan Rakyat akan dipanggil polis untuk memberi keterangan berhubung dengan perhimpunan Sidang DUN pagi semalam yang disifatkan oleh pihak polis sebagai perhimpunan haram. ADUN Pakatan Rakyat yang telah dipanggil polis dan sudah memberi keterangan kepada pihak polis ialah YB Thomas SU (Pasir Pinji). YB Thomas telah memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah Ipoh. Petang esok, dijangka tiga orang lagi ADUN akan memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah yang sama.                                                                                                                                                                                      http://misabah.blogspot.com/

Tiada ulasan: