"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!! VCD skandal Puteri UMNO pulak

Oleh Mummy Rokiah

 Seorang calun perebutan jawatan tertinggi Puteri UMNO dan yang telah mendapat pencalunan tertinggi sedang disiasat kerana mengamalkan rasuah politik.

VCD yang mengambarkan beliau sedang mengagihkan wang dan sumbangan kamus kepada pelajar-pelajar sekolah untuk menagih undi akan menjadi bahan bukti utama.


Beliau yang merupakan pemimpin Puteri Negeri juga sedang menghadapi keretakan rumah-tangga kerana terlibat dengan skandal.

Komen:
Kalau macam inilah pemimpin pelapis, baik dibubarkan sahaja puteri UMNO seperti cadangan Tan Sri Ahmad Rithaudeen. Baru nak naik dah terlibat dengan macam-macam skandal dan rasuah politik.

Hakikatnya perhatikan lah semasa perhimpunan Puteri UMNO Malaysia, mana ada Puteri UMNO yang membawa bersama suami mereka? Yang kerap dok nampak depa dok menggatal dengan laki orang dan Pemuda UMNO. 

Tiada ulasan: