"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

AKSI KURANG AJAR BINATANG UMNO KENCING MUKA TOK GURU



Aku dapat gambar nih lepas balik dari tadarrus tadi. Aku tak tau nak komen apa apabila aku tengok gambar nih. Aku menangis semahu mahunya.

Ya Allah, Zat yang Maha Pengasih lagi Maha Penerima Taubat, ampunilah kami kerana kami hanya mampu menatap gambar ini. Kami tidak mampu melakukan apa apa pun bagi membela maruah insan insan yang kami kasihi ini, Ya Allah.

Ya Allah, Engkau tunjukkanlah jalan yang Engkau redhai kepada kami dan kepada budak budak itu. Sesungguhnya mereka dari golongan yang tidak tahu apa apa.

Ya Allah, Engkau hancurkanlah UMNO kerana UMNO menghina agama-Mu. UMNO menentang hukum-Mu. UMNO menentang Rasul-Mu. UMNO menentang-Mu.

Ya Allah, agama ini adalah milik-Mu. Berikanlah kekuatan dan ketabahan untuk kami pertahankannya.

Ya Allah, jadikanlah kami mujahid yang berada di barisan hadapan dalam membela agama-Mu. Janganlah Engkau jadikan kami dari golongan "pejuang kata kata".

Ya Allah. Ameen.

Tiada ulasan: