"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zahid: Umno akan lakukan sesuatu, selepas Adun dilapor hadir majlis PN

Mohamad Fadli

KUALA LUMPUR: Presiden Umno Zahid Hamidi menunggu laporan tentang wakil rakyat parti itu menghadiri majlis anjuran Perikatan Nasional (PN) di Johor.

“Saya akan terima laporan ini dan kita akan lakukan sesuatu,” katanya kepada pemberita, selepas acara bersama Wanita Umno di Pusat Dagangan Dunia WTC, petang tadi.

Adun Rembia Muhammad Jailani Khamis dilaporkan menghadiri suatu majlis PN semalam, bagi pihak Muafakat Nasional yang diterajui bekas pemimpin Umno dan ahli baharu PAS, Annuar Musa.

Jailani juga dilapor berkata kehadirannya bukan bermakna dia akan meninggalkan Umno.

Sementara itu, Zahid memaklumkan Umno sedang melakukan bedah siasat ke atas keputusan PRN dan akan bertemu semua kepimpinan Umno di peringkat bahagian.

“Saya sendiri akan turun ke seluruh 191 bahagian,” katanya.

Tiada ulasan: