"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

JJ Dengan KJ Plak Kena Raba Ngan Parpukari...

teori

Berita mutakhir saki baki sampah sarap yang di pekungkan proksi APCO telah dapat di hidu bau bangkai nya oleh personaliti cai tersohor dengan versi PENDEDAHAN PANAS! KISAH BENAR DISEBALIK KERUGIAN SILTERRA MALAYSIA SDN BHDYang menarik untuk di kompilasikan selain penyelewengan yang dibongkar proksi APCO sendiri, Isu ini amat menarik untuk di filem kan melibatkan pertembungan tembolok tekak geng selebriti2 proksi APCO itu sendiri di antara...

Geng kari kunyit, Geng Oxford dan Geng raba....... geng ini mempunyai misi yang tersendiri untuk meneruskan agenda yang belum selesai mengikut kehendak tembolok teka masing-masing.. .Misi ini juga wajib di laksanakan demi menyambung sisa-sisa kemusnahan sebelum PRU 13 .

Sambil kita tunggu apa reaksi Najib, JJ, KJ dan SPRM ,sambil-sambil kita war-warkan watak-watak dalam drama SILTERRA ini kepada pengundi-pengundi muda atas pagar seperti cadangan KJ, untuk bekalan PRU 13 nanti.

Terangkan kepada anak-anak muda ini tentang kemusnahan yang bakal muncul lagi jika proksi-proksi APCO dapat di tumbangkan pada PRU 13 nanti dan mereka sedang cuba menjahanamkan antara satu sama lain. Huraikan kenapa perut mereka tidak pernah kenyang melingkup harta negara...Empayar hartanah keluarga Taib di Kanada?

Komen pengunjung BLOG PR

donplaypuks® said... Bro

Last I checked, Silterra was 85% owned by Khazanah. It's share capital was RM5 billion reduced by more than 80% by LOSSES of over $4 billion!!

Silterra was also reported to be looking for additional funds of $8.5 billion!!

Silterra is in the super chip making industry, but looks like it's holding a hot potato. If Khazanah doesn't do something and cut loss, we could be looking at a financial fiasco worse than Perawaja or $12 billion loss fraud / mismanagement in PKFZ!!

And don't blame it all on the sleeping PM. Mahathir started it and Najib has been around a long time as well as being DPM!! It's been losing money from day 1 and will lose more because they can't defeat the tough competition from Taiwan and China!!

'satu lagi projek olih Kerajaan UMNO/BN' GLC disaster, like Sime Darby. Syabas!! When will all this nonsense end?


dpp
we are all of 1 race, the Human Race

Kredit utk Parpukari............game lu mudah di baca bro...... lu... pasal cilok memang cekap walaupon gaban.... kunyit dengan kari memang secukup rasa beb.... hehehe

-tko-

Tiada ulasan: