"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Laungan takbir sambut Dr Mahathir di muktamar PAS

Faiz Zainudin dan Ameer Fakhri
Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad ditempatkan di pentas muktamar bersama pimpinan PAS.
SHAH ALAM: Dr Mahathir Mohamad membuat kemunculan di muktamar PAS ke-69 di Shah Alam.

Bekas perdana menteri itu menjadi tetamu perhimpunan agung PAS hari ini, yang akan dirasmikan oleh Presiden Hadi Awang.

Terdahulu ketibaan Mahathir diumumkan Setiausaha Agung PAS, Takiyuddin Hassan sambil disambut laungan takbir perwakilan dan penyokong PAS.

“Selamat datang Tun Mahathir ke muktamar PAS,”kata Takiyuddin.

Turut hadir Pengerusi Perikatan Nasional Muhyiddin Yassin serta para pemimpin gabungan itu.

Tiada ulasan: