"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tiga muslimat pulang Muktamar Pas maut kemalangan di Behrang

NORLIDA AKMAR IDROS
story-image
SUNGAI PETANI – Tiga muslimat Pas dilaporkan maut dalam kemalangan di Kilometer 390 Lebuh Raya Utara-Selatan di Behrang, Perak pada petang ini.

Ketiga-tiga mereka yang merupakan muslimat Pas Kawasan Sungai Petani dikatakan dalam perjalanan pulang selepas menghadiri Muktamar Pas di Shah Alam.

Difahamkan, kemalangan berlaku ketika mereka mahu membantu mangsa daripada sebuah kereta lain yang terlibat kemalangan di kawasan tersebut.

Berita pemergian tiga mangsa terbabit dikongsi di Facebook Pemuda Pas Sungai Petani dan Pas Kawasan Merbok sebentar tadi. – KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: