"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menteri yang rogol amah rupanya masih menjadi menteri dalam kabinet Najib!?

Pria Malaya

Allah bayar cash...Umno yang mengagung2kan Wikileaks akhirnya terpaksa menelan pahit apabila sumber itu turut mendedahkan perihal seorang menteri di bawah kerajaan Umno/BN telah merogol seorang amah warga Indonesia 3 tahun yang lalu..(boleh baca di SINI)..

Apa yg mengejutkan kini, menteri yang dikatakan telah 'diberhentikan' itu rupanya masih kekal di dalam senarai barisan kabinet Najib...persoalan kini, siapakah menteri terbabit??..nama menteri yg disebut2 itu dlm pengetahuan penulis, namun penulis tidak mahu berkongsi di sini..

Penulis ada mengulas isu ini sebelum ini, boleh rujuk di SINI...dan berikut adalah artikel dari blog pro-Umno, theflyingkick...fikir2kan..
RUPA-RUPANYA SI PEROGOL AMAH INI MASIH LAGI BERJAWATAN MENTERI

Rupa-rupanya cerita tentang 'bekas menteri' rogol amah masih tidak berakhir. Malah beberapa sumber, termasuklah daripada beberapa orang pemberita tabloid yang telah ke Jawa Tengah hampir dua tahun lalu untuk menemuramah mangsa rogol itu, turut muncul dengan cerita yang tersendiri.

Dan sumber-sumber berkenaan serta cerita yang dirakamkan dalam bentuk video itu mengisahkan tentang seorang 'bekas menteri' yang telah memperkosa mangsa yang telah lapan tahun bekerja dengan keluarganya.


Yang paling mengejutkan sudah tentulah 'bekas menteri' tersebut sebenarnya BELUM LAGI bekas, sebaliknya masih lagi menjadi menteri dalam kabinet Najib Abdul Razak!!!!

Di sebalik seronok dengan cerita ADUN Selising, rupa-rupanya cerita 'bekas menteri yang belum lagi jadi bekas' ini rupa-rupanya tidak jauh nilai dan tarafnya. Bezanya yang seorang dituduh berzina, manakala yang seorang lagi dituduh merogol. Seorang dituduh oleh orang yang mengaku menjadi saksi dan menangkapnya, manakala yang seorang lagi oleh mangsa sendiri.... - theflyingkick.blogspot.com

Tiada ulasan: