"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SUK: Bantahan yang telah diperkenan

cucupakkasim
Mungkin ini satu berita yang baik pada hari pertama tahun 2011 ini yang boleh buat Khalid Ibrahim sedikit lega dan begitu juga dengan orang-orang Selangor yang tak berapa suka dengan ura-ura lantikan Khusrin Munawi sebagai Setia Usaha Kerajaan negeri Selangor yang baru.Sepertimana yang diketahui bahawa upacara angkat sumpah Khusrin ini sebagai SUK negeri Selangor yang baru yang telah dijadualkan akan mengangkat sumpah hari selasa ini tidak akan terjadi berikutan dengan perkembangan-perkembangan yang mutakhir yang telah tidak selari dengan buku undang-undang.

Manakala Khalid pula telah mendapat jadual untuk bertemu dengan Sultan Sharifudin pada esok pagi bagi perbincangan tentang perkara ini dan akan membuat pengumuman berhubung dengan perkara SUK negeri Selangor yang baru ini.

dollah yankee -
Kemenangan yang ditunggu-tunggu oleh PR Selangor.

Tiada ulasan: