"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SPRM tunggu apa lagi?

 Rasuah dalam umno, Naib Presiden Umno Ali Rustam dan Naib Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin didapati bersalah dalam dakwaan berkaitan politik wang yang membabitkan pemimpin dan anggota Umno. 


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tunggu apa lagi? tangkap kedua-duanya dan buat pendakwaan, simpan dulu mereka dalam lokap lepas tu dapatkan lapuran dan maklumat dari Lembaga Disiplin Umno dan terus dakwa mereka.

Pemimpin dan ahli umno yang sayangkan parti jangan tunggu lagi, kalau SPRM mahukan lapuran dibuat terhadap kedua-dua mereka terlebih dahulu buat cepat-cepat sikit.

Saya baca dalam akhbar, Pengarah Siasatan SPRM, Datuk Syukri Abdul, berkata pihaknya menunggu laporan daripada parti itu sebelum boleh mengambil tindakan selanjutnya.

"Kita memerlukan maklumat asas dan laporan daripada parti itu. Kita tidak boleh membuat dakwaan jika tiada laporan yang dibuat"

Persoalannya adakah parti umno akan membuat lapuran kepada SPRM?, kita tunggu dan lihat samaada parti ini serious untuk membenteras rasuah dalam parti mereka atau pun mereka sedang bersandiwara sambil mencantas orang Pak Lah.

Apakah ada konspirasi baru dalam umno? 
http://drsitimariah.blogspot.com/

Tiada ulasan: