"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Notis Penutupan Laman Zukri Aksah

Zukri Aksah

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua sahabat, Walaupun sudah lama saya tidak menulis di blog peribadi saya ini, sebahagian dari kalian mungkin maklum yang saya terus aktif menulis di penerbitan lain.

Sokongan berterusan yang dibuktikan dengan penyiaran tulisan-tulisan saya di banyak blog dan laman web persendirian amatlah mengharukan saya dan sungguh saya hargai.

Domain zukriaksah.com ini akan luput [...]

You may view the latest post at
http://zukriaksah.com/utama/?p=237

You received this e-mail because you asked to be notified when new updates are
posted.
Best regards,
Zukri Aksah
info@zukriaksah.com

Tiada ulasan: