"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lebih 10 MP lagi bakal keluar PKR

PKR mengalami musim luruh yang teruk sejak PRU12, ramai pemimpin dan YB yang mewakili PKR keluar parti jadi bebas dan ada yang menyertai UMNO. Ramai lagi yang bakal meninggal parti tersebut menurut dakwaan Salehuddin, Bekas setiausaha agung PKR seperti yang dilapurkan malaysiakini.

Bekas setiausaha agung PKR mendakwa lebih 10 wakil rakyat PKR akan keluar parti itu.

Beliau menyatakan demikian dalam sidang akhbar di mana ahli parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng mengumumkan keluar PKR dan menjadi wakil rakyat bebas.
Salehuddin juga meramalkan akan wujud satu 'blok MP' bebas di Dewan Rakyat.

Bekas setiausaha agung PKR itu juga turut menghadiri sidang akhbar Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim bulan lalu, ketika ahli parlimen Bayan Baru itu mengumumkan keluar PKR.

Tiada ulasan: