"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kalau Kita Sayang PAS, Biarlah Asri Masuk Umno

Firdaus Omar

Itulah pandangan aku. Suka tak suka, itulah pandangan aku.Bukan aku tak suka Asri, tetapi ini pada aku (kalau betul dia masuk Umno) ia adalah satu tactical move Asri untuk menjahanamkan UMNO dari dalam. Macam Anwar jahanamkan UMNO...he he...

Lagipun apa kita orang PAS nak susah hati? Asri nak masuk PASpun ramai yang tak suka...

Kalau dia nak masuk Umno apa pasal kita nak sibuk2 pulak...PAS: ‘Asri jangan korek lubang sendiri masuk Umno’

Relaxlah bro. Asri tak kan dapat mengubah UMNO. Tak ada ulamak mana dalam dunia ni yang akan dapat mengubah atau memperbaiki Umno dari dalam. Jalan paling afdhal ialah mengapan dan menguburkan UMNO dan BN dalam PRU akan datang.

http://kopitiam-bang-nan.blogspot.com/

Tiada ulasan: