"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sime Darby : Musa hidap sindrom 'tidak tahu'

AFrar Yunus

Musa Hitam Pengerusi Sime Darby dan Ahli Lembaga Pengarahnya nampaknya keberatan meletakkan jawatan walaupun syarikat perladangan terbesar itu dikatakan mengalami kerugian yang sangat besar.

Senang sahaja Musa. Setiap kali ada persoalan tentang Sime Darby, halakan sahaja senapang dan meriam ke arah Ahmad Zubir Murshid.

Jangan sesekali sebut "kami tidak tahu".

Bukankah ini cara terbaik bagi seorang politikus di Malaysia mengelak dari 'ditembak' oleh rakyat dengan peluru kebertanggungjawaban.

Teringat apa yang Tun Mahathir Mohamed kata tentang Musa Hitam;

http://alkerohi.blogspot.com/

Tiada ulasan: