"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bunuh lelaki dalam pergaduhan, polis tahan 3 suspek

Bernama

JOHOR BAHRU: Polis menahan tiga lelaki yang disyaki terlibat dalam pergaduhan dua hari lalu di negeri ini sehingga mengakibatkan seorang mangsa maut.

Ketua Polis Johor Bahru Selatan Raub Selamat berkata ketiga-tiga suspek ditahan selepas kereta dinaiki mereka terbabas ketika cuba melarikan diri di Jalan Tun Dr Ismail kira-kira pukul 5.30 pagi semalam.

“Hasil semakan mendapati seorang suspek mempunyai dua kes jenayah berkaitan dadah, dan hasil ujian saringan air kencing mendapati ketiga-tiga suspek positif dadah jenis Methamphetamine,” katanya dalam kenyataan.

Beliau berkata polis turut merampas sebilah pisau daripada mereka, dan kes bunuh itu disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang jika disabit kesalahan boleh membawa hukuman mati.

Sementara itu, difahamkan dalam kejadian tengah malam Khamis hingga kira-kira pukul 1 pagi Jumaat, polis menerima maklumat daripada orang awam mengenai pergaduhan melibatkan beberapa lelaki sehingga mengakibatkan seorang maut.

Tiada ulasan: