"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Teman Dah Millionaire Sebelum Jadi MBlah yob!! ...Nizar

Mike bodohlah Man Jailu...

Kalu dah bodoh tu lebih baik diamlah...itu pesan Ustaz Ismail Kamus.

Nak sangat bukak mulut...ha kena sebijik.!!

Gua caya lu Nizar...

Yang lebih menarik pasai isu kununnya dia ada kepentingan peribadi masa jadi MB Perak. Senang aje Nizar jawab hari ni dalam NST...

On Osman's allegation that he had personal gain or interest in decisions made by the then Pakatan Rakyat government, Nizar said: "I was a millionaire even before I became a wakil rakyat. When I became menteri besar, I was worse off.

"Because of (serving) the people, I hardly get RM15,000 a month. I could have easily earned RM40,000 a month as an engineer."

Tiada ulasan: