"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

APCO: Sokong/Undi Umno Samalah Seperti Sokong Yahudi/Zionis

Tok Janggut
Memang betul tekaan penulis dan ramai lagi rakyat Malaysia yang prihatin tentang suasana politik Negara sekarang apabila keputusan yang diumumkan oleh Nazri Aziz bahawa DSAI akan dirujuk kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen berkaitan dengan pendedahan DSAI tentang yang punya kaitan dengan UMNO itu.

Pendedahan yang disertai dengan fakta-fakta serta bukti-bukti nyata itu membuatkan UMNO tidak punya cara lain untuk menutup tembelang mereka selain dengan cara mengheret DSAI ke Jawatankuasa itu. UMNO berharap dengan cara itu rakyat akan menganggap segala pendedahan DSAI itu adalah palsu dan bohong belaka, jika tidak masakan DSAI di rujuk ke Jawatankuasa itu. Begitulah andaian dan harapan UMNO talibarut Yahudi/Zionis itu.

Apabila UMNO dan kuncu-kuncunya tidak mampu menjawab atau mematahkan hujah DSAI berkaitan dengan APCO, cara mudah yang diambil oleh UMNO ialah bertindak dengan tujuan untuk menutup mulut DSAI dari memdedahkan lebih banyak lagi penyelewengan, salahguna kuasa, rasuah dan penglibatan UMNO dengan puak Yahudi/Zionis dan penyangak antarabangsa.

Jelaslah bagi manusia yang menggunakan akan anugerah Allah dan umat Islam yang punya iman dapat membezakan siapakah UMNO ini sebenarnya. Selama ini ramai orang tidak tahu terutamanya penyokong dan ahli-ahli UMNO bahawa parti mereka sebenarnya adalah salah satu cabang Yahudi/Zionis di dunia ini. Menyokong atau mengundi UMNO samalah seperti menyokong Yahudi/Zionis. Jika menetang Yahudi/Zionis itu termasuk dalam istilah JIHAD, maka menentang talibarut mereka seperti UMNO juga termasuk dalam jihad. Tidak kiralah siapa mereka itu samada ustaz, ulama, orang biasa atau siapa saja yang sokong UMNO wajib ditentang.

Mempertahankan UMNO samalah seperti mempertahankan Yahudi/Zionis. Cuma bezanya Yahudi/Zionis itu tak solat lima waktu, tak puasa, tak bayar zakat dan tak pergi haji. Hakikat sebenarnya UMNO dan Yahudi/Zionis lebihkurang sama saja jahat, zalim, penindas, penipu dan perosak masyarakat, bangsa, agama dan Negara.

Rakyat Malaysia terutamanya umat Islam yang tidak mampu untuk berjihad di Palestin menentang Yahudi/Zionis, mereka boleh melakukanya di sini dengan cara menentang, menjatuhkan dan menghapuskan UMNO pun lebihkurang sama saja seperti mereka ke Palestin. Jika golongan Yahudi/Zionis ini adalah puak kafir yang menentang Islam secara terang-terangan, maka sekutu mereka pula iaitu UMNO menentang secara halus, guna kuasa, guna wang, guna jentera kerajaan dan sebagainya. Inilah sebenarnya golongan munafik yang lebih bahaya dari puak kafir.

APCO adalah bukti jelas yang tidak perlukan penjelasan dari UMNO lagi bahawa UMNO adalah talibarut Yahudi/Zionis dan bakal menggadaikan Negara kepada golongan yang dilaknat oleh Allah itu. Pemimpin-pemimpin UMNO tidak risau kerana mereka sudah punya banyak wang harta yang disimpan di luar Negara, jika berlaku penaklukan Yahudi/Zionis keatas Negara ini, mereka semua akan cabut meninggalkan Negara dan rakyat akan hidup terkapai-kapai dan bakal menjadi pelarian dan merempat.

Jadi sedarlah wahai orang Melayu dan Islam rakyat Malaysia. Tinggalkan segera UMNO, jatuhkan segera UMNO dan tumbangkan segera UMNO sebelum terlambat. Janganlah kerana wang RM300, enjin bot, rumah PPRT dan sebagainya membuatkan kita semua gelap mata dan buta hati sehingga tidak sedar bahawa kita sebenarnya sedang dilalaikan oleh UMNO agar terus menyokong mereka yangmana akhirnya kita bakal menjadi manusia paling hina, merempat dan menjadi pelarian kelak yang puncanya ialah apabila UMNO mengambil musuh Islam yang dilaknat iatu Yahudi/Zionis sebagai rakan dan sekutunya.

Sesiapa ya
ng bersedia untuk menjadi umat yang dilaknat, maka sokonglah dan pertahankanlah serta undilah UMNO. Insaflah.

Tiada ulasan: