"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat lelaki tertiarap ditemukan di jalan raya

FMT Reporters
PETALING JAYA: Mayat lelaki ditemui dengan kesan luka pada beberapa bahagian badan di Jalan Toman 8, Seremban berhampiran sebuah hospital swasta.

Ketua Polis Seremban Arifai Tarawe, berkata, kira-kira 11:45 pagi tadi, pihaknya menerima maklumat daripada orang awam menyatakan terdapat seorang lelaki dalam keadaan tidak sedarkan diri dengan kesan kecederaan.

Beliau berkata, hasil siasatan mendapati mangsa berumur 39 tahun dijumpai tertiarap di atas jalan raya dalam keadaan tidak bernyawa.

“Pemeriksaan awal pada anggota badan mangsa terdapat kesan kecederaan pada muka dan badan.

“Pemeriksaan pada pakaian mangsa mendapati barang peribadi masih berada dalam milikan mangsa,” katanya dalam kenyataan.

Arifai berkata, mayat dihantar ke Jabatan Perubatan Forensik Hospital Tuanku Jaafar (HTJ) untuk bedah siasat dan setakat ini punca kematian masih belum dapat disahkan lagi, kes diklasifikasikan sebagai laporan mati mengejut (SDR).

Orang ramai yang mempunyai maklumat boleh menghubungi Pegawai Penyiasat Adi Khusaini Saripudin di talian 0127702282 atau IPD Seremban 066033222.

Tiada ulasan: