"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Warga Myanmar cuba terjun tingkat 10 selepas bakar bilik

FMT Reporters
Keadaan bilik dengan tilam yang dibakar seorang warga Myanmar di sebuah pangsapuri di Kajang. (Gambar JBPM)
PETALING JAYA: Seorang warga Myanmar diselamatkan bomba selepas membakar biliknya dan cuba terjun dari tingkat 10 sebuah pangsapuri di Kajang.

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat (JBPM) Selangor, Mohamadul Ehsan Mohd Zain berkata anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Kajang bergegas ke tempat kejadian selepas menerima maklumat pada 8.46 pagi tadi.

Setibanya di lokasi seorang lelaki berusia 30-an membakar bilik dan mengancam untuk terjun.

“Bomba berjaya memujuk mangsa dan memadam kebakaran itu,” katanya menurut Harian Metro. “Kebakaran membabitkan tilam dan kemusnahan 5%.”

Mangsa diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.

Tiada ulasan: