"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BUKIT SELAMBAU : RAKYAT MENGHARAPKAN KEMENANGAN PR

Rata-rata masyarakat Bukit Selambau mahukan Pakatan Rakyat untuk meraih kemenangan di dalam pilihanraya kecil yang akan berlansung hari esok.

Banyak masalah yang dihadapi oleh rakyat Bukit Selambau di bawah pentadbiran BN.

Ada yang mengutarakan masalah jenayah sementara seorang penduduk yang lain dari Kg. Baru mengadu mengenai masalah jalan dan longkang yang kurang elok.

Tinjauan umum mendapati ada rakyat mempersoalkan pemerintahan BN 50 tahun keadaan status quo masyarakat Bukit Selambau masih tidak berubah sedangkan Pakatan Rakyat baru setahun memerintah telah dapat membawa projek-projek untuk kebaikan rakyat.

Mereka bertekad untuk menterjemahkan sokongan mereka di kertas undi bagi memberikan mandat kepada calon Pakatan Rakyat, S.Manikumar meneruskan usaha dan perjuangan sejak 8 Mac lalu bagi membela nasib dan hak rakyat di N25 Bukit Selambau.

Dalam tempoh 50 tahun pemerintahan BN dan setahu pemerintahan PR, terdapat perbezaan yang ketara dari sudut kemajuan yang dibawa dimana di dalam 50 tahun BN hanya mementingkan kumpulan mereka.

Yang nyata, rakyat gembira sewaktu kini diperintah oleh Pakatan Rakyat berbanding sewaktu diperintah oleh BN, dan inginkan keadaan yang berlaku dapat diteruskan denga kemenangan PR di dalam pilihanraya kecil N25 Bukit Selambau esok.


http://greenboc.blogspot.com/

Tiada ulasan: