"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kepimpinan UMNO Najib Dipersendakan BERNAMA

Agensi Berita Nasional hari ini terang-terangan menganggap Najib sebagai seorang pemimpin yang "naif" lagi mengikut rasa dan telunjuk "Tun".

Kesilapan ejaan biasanya hanya berlaku untuk satu atau dua perkataan. Tetapi yang nyata di atas ia adalah satu yang disengajakan yang berkemungkinan ingin melahirkan rasa tidak senang terhadap PM yang baru.

Di dalam satu pendedahan oleh sebuah blog milik Susan Loone yang telah sempat untuk mencekup berita berkenaan sebelum ianya diperbetulkan, menyaksikan bahawa selain dari rakyat, para wartawan, pemberita dan komuniti di pelbagai peringkat tidak senang dengan cara Najib yang kini menjadi seorang PM "boneka".


Mahathir yang terkenal dengan sifat diktatornya kini menjadi "mastermind" terhadap kepimpinan Najib dan diberitakan Mahathir kini sedang memainkan peranan utama untuk melakukan kerja-kerja jahatnya untuk merampas negeri-negeri yang telah ditawan oleh Pakatan Rakyat.

Beliau juga dikatakan akan memainkan peranan utama di dalam Kementerian Dalam Negeri untuk menampung Dato Seri Hishamuddin Tun Hussein kerana kementerian tersebut berada di bawah Mahathir sewaktu beliau memegang jawatan PM.

Mahathir kini sedang cuba untuk mempengaruhi pemikiran rakyat dengan tulisan-tulisan di blognya dengan mengeluarkan hujjah bagi menjustifikasikan tindakan-tindakannya dengan memainkan peranan sebagai seorang pengkritik terhadap BN sedangkan yang nyata di dalam kempen pilihanraya kecil di Bukit Gantang dan Bukit Selambau beliau telah mendedahkan bahawa dirinya sebagai "
hipokrit darjah tertinggi".

Kelab GB mulai pada hari ini memadamkan pautan ke blog Mahathir untuk tidak bersekongkol dengan "jenayah"nya terhadap negara ini berterusan dan berharap semua blogger mengamb il tindakan yang serupa.



Tiada ulasan: