"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Antara petunjuk sikap Khawarij: Tergamak penyokong pembangkang ini kait dua pemimpin negara dengan tangki najis, masuk neraka

Harapandaily
Lagi bukti perangai buruk Khawarij dalam kalangan penyokong pembangkang tersebar apabila tergamak mengaitkan dua nama pemimpin utama Kerajaan Madani dengan tangki najis dan masuk neraka.

Tangkap layar komentar pengguna akaun Facebook atas nama Ben Hisham yang biadab lagi melampau itu tular di media sosial.

“Kebumi kat mana-mana pun sama ja… nanti kalau anuar brahim mati wak jahit sumbat dia dalam tangki najis pun sama ja… dia tetap masuk neraka,” tulisnya.

Komentar yang ditinggalkannya itu dilihat menyamai sikap Khawarij dengan perilaku ghuluw dan takfir hanya disebabkan perbezaan politik kepartian.

Semakan Harapandaily mendapati akaun media sosial lelaki itu sudah tidak dapat diakses lagi dengan tertera makluman “Ben locked his profile”.

Hanya dua ayat sembang pada profil Ben Hisham yang masih bersisa dan dapat dibaca iaitu “Biar kita tidak dihargai asalkan kita masih ada harga diri” dan “Power in his hands, the one and only”.

Tiada ulasan: