"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Keputusan Gugur Kes Anwar Isnin Ini

Keputusan sama ada kes konspirasi kedua terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan digugur atau sebaliknya, akan ditentukan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, Isnin depan.

Hujah Karpal Singh hari ini, hubungan antara Timbalan Pendakwa raya, Farah Azlina Latif dan saksi utama, Saiful Bukhari Azlan dalam perbicaraan menimbulkan persepsi negatif.

Apatah lagi, katanya, Peguam Negara sehingga kini tidak mengarahkan kedua-dua individu berkenaan membuat afidavit penafian yang memang menjadi amalan dalam sistem perundangan negara.

Beliau menganggap tidak logik Farah yang terlibat sejak hari pertama perbicaraan, tidak memiliki akses kepada maklumat kes yang kemudian memberi ruang kepada Saiful memperolehnya, hasil hubungan mereka.

Tiada ulasan: