"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mana Che Nurul Izzah menghilang?

Nurul Hidayah Bahaudin
nurul.hidayah@hmetro.com.my
Che Nurul Izzah Che Salim, 36, dilaporkan hilang oleh keluar ganya, semalam. - Foto Ihsan Polis
Che Nurul Izzah Che Salim, 36, dilaporkan hilang oleh keluar ganya, semalam. - Foto Ihsan Polis
PETALING JAYA: Polis sedang mengesan seorang bekas jururawat yang dilaporkan hilang oleh keluarganya, semalam.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar berkata, laporan itu dibuat jam 9.27 malam di Balai Polis Damansara.

Beliau berkata, individu terbabit iaitu Che Nurul Izzah Che Salim, 36, dipercayai keluar rumah di Jalan Kesum 24/37 Seksyen 24, Shah Alam pada 16 Februari lalu.

"Kakak mangsa memaklumkan adiknya keluar rumah bersama anak-anaknya pada 16 Februari lalu dan tidak tahu tinggal di mana.

"Wanita ini sudah bercerai serta mempunyai dua anak lelaki dan perempuan berusia 11 dan sembilan tahun," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Beliau berkata, mangsa pernah berkhidmat di KPJ Damansara sebagai jururawat dan sudah berhenti kerja pada 29 Ogos lalu.

"Orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan wanita itu boleh menghubungi Inspektor Hafizzul Mohd Noor di talian 016-2236804 atau 03-77222222 bagi membantu siasatan," katanya.

Tiada ulasan: