"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pesakit warga asing mengangkut tilam bersamanya ketika discaj dari hospital (Gambar)

‘Dengan tilam-tilam pesakit angkut balik’

KOSMO!
Tangkap layar memaparkan seorang lelaki membawa keluar tilam selepas discaj di sebuah hospital.
PETALING JAYA – ‘Dengan tilam-tilam pesakit angkut balik, kata sudah bayar bil hospital,” tulis Arein Shaiz di kapsyen Reels Facebooknya.

Menerusi perkongsian video Reels itu, kelihatan pesakit warga asing dilihat mengangkut tilam bersamanya ketika discaj dari hospital tersebut.

Tindakan lelaki warga asing itu mengundang riuh tawa dan terkejut dalam kalangan kakitangan di situ dan mereka menghalangnya membawa keluar tilam tersebut.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengguna geli hati melihat perbuatan lelaki itu dan masing-masing menjadikannya bahan jenaka.

“Nasib baik dia bawa tilam, kaluar diangkut sekali dengan ‘nurse’kan lagi haru,” seloroh Hamzah Hassan.

“Hilang stres ‘nurse-nurse’ di sana ‘confirm’ satu minggu punya cerita,” kata Star Cool.

“Hahahaha dia dah bayar tu. Sebab tu dia nak bawa balik. Ingat dah jadi milik dia,” komen Anuar Dizayy.

Sehingga kini, video tersebut meraih 5800,000 tanda suka dan ulang siar (respost) sebanyak 1,200. – KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: