"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis tembak mati penjenayah miliki 16 rekod jenayah

Amirul Aiman Hamsuddin
bhnews@bh.com.my
Seorang lelaki yang mempunyai 16 rekod jenayah lalu ditembak mati selepas berbalas tembakan dengan polis dalam kejadian di Jalan Bandar Bukit Beruntung, Rawang di sini, malam tadi.
Seorang lelaki yang mempunyai 16 rekod jenayah lalu ditembak mati selepas berbalas tembakan dengan polis dalam kejadian di Jalan Bandar Bukit Beruntung, Rawang di sini, malam tadi.
HULU SELANGOR: Seorang lelaki yang mempunyai 16 rekod jenayah maut selepas berbalas tembakan dengan polis di Jalan Bandar Bukit Beruntung, dekat Rawang di sini, malam tadi.

Ketua Polis Selangor, Datuk Hussein Omar Khan, berkata dalam kejadian jam 9.33 malam itu, suspek berusia 36 tahun terbabit enggan memberhentikan kenderaan ketika diarah berbuat demikian sambil melepaskan tembakan ke arah polis.

"Sepasukan anggota dari Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman berbalas tembakan dengan suspek menyebabkan lelaki itu maut di lokasi kejadian," katanya.

Hussein berkata, siasatan dijalankan mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan dan Seksyen 8 Akta Senjata Api 1960.

"Orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian ini diminta tampil ke balai polis berhampiran atau menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Hulu Selangor di talian 03-60641223," katanya.

Terdahulu, tular foto serta video memaparkan maklumat berhubung kejadian itu.

Tiada ulasan: