"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar umum calon Penanti malam ini!

Mohd Sabri Said 
PERMATANG PAUH, 28 April (Hrkh) -
 Penasihat Parti Keadilan Rakyat (KeADILan), Dato' Seri Anwar Ibrahim dijangka mengumumkan calon N12 Penanti malam ini di Yayasan Aman, Penanti bersama bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Penanti yang juga bekas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mohamad Fairus Khairudin, Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan Pesuruhjaya PAS Negeri, Ustaz Saleh Man.

Program yang diatur petang semalam diadakan berikutan kepulangan Anwar ke sini bersama Fairus untuk bertemu rakyat di Penanti dan Permatang Pauh amnya selain memastikan jentera Pakatan Rakyat berjalan seiring sebelum menjelang hari penamaan calon pada 23 Mei dan mengundi pada 31 Mei depan.


Pagi semalam Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusuf mengumumkan kekosongan kerusi Dun berkenaan setelah dimaklumi oleh Speker Dun pada 17 April lepas setelah berlaku perletakan jawatan Mohamad Fairus pada 19 Mac lalu. 

Tiada ulasan: